Friday 21 November 2014

Pulangan Mudharabah Daripada Etiqa Takaful

Alhamdulillah..

Memang syok dpt cek disaat hujung-hujung tanduk ni..

Dapat lagi cek dari Etiqa Takaful sebagai pulangan keuntungan mudharabah syarikat yang dikongsi bersama peserta.. Walaupun nilainya cuma RM56.00, aku tetap menghargainya.. Sebab apa? Masa aku renewal takaful Exora aku masa 2013 dulu, aku dah dapat 10% sebab renewal secara online.. Masa tu dapat dalam RM60.00.. La ni dapat pulak RM56.00.. Bermaksud, jumlah bayaran untuk Proton Exora aku bagi tempoh Mei 2013 - Mei 2014 = +-RM600.. Dapat pulangan RM116.. Wow!!! Hampir 20% jugak yang diberikan oleh Etiqa Takaful ni..

Thanks to Etiqa.. Moh kita renewal takaful / insurans kenderaan kita secara online.. Jimat + murah + mudah + rebat lagi..

Sekian..

No comments: