Thursday 9 May 2013

Counting To Bandung..

Assalamualaikum..

Dah penat bercerita tentang PRU13.. Yang kalah tu cubalah lagi 5 tahun lagi.. Yang menang teruskan berkhidmat kepada rakyat..

Hari ini aku dok counting utk fly to Bandung.. Tinggal dalam 25 hari lagi aku nak ke Bandung.. Persediaan dah hampir complete.. Apa yang dah complete tu??


Hotel Zodiak-Sutami, Bandung


1. Hotel dah booking (RM100/nights) - Hotel ni baru bukak 8/3/2013 yang lalu.. Mesti semua barang baru kan? hahaha

2. Supir dah booking

3. Luggage dah add-ons

4. Tempat2 nak g melawat dah survey

5. Pasport dah siap..

Bercakap tentang pasport, aku dah buat bulan lepas.. sekejap saja la ni buat.. Aku buat di Pejabat Imigresen Seremban.. Hari Sabtu pun boleh buat.. Aku sampai di situ jam 8.15am, ambik nombor giliran sampai siap aku and family aku punya pasport jam 11.45am.. Oklaa.. Dah mudah la ni.. Harganya RM80 utk kanak-kanak (2tahun) dan RM100 utk dewasa (2tahun).. 


No comments: