Thursday 6 December 2012

Exam Oh Exam..

Assalam.. 


Mood nak update diari aku ni agak dalam kelembapan sebab cuma tinggal lagi 45 jam (dikala aku menulis blog ni)  aku nak mengadap exam final aku.. Sabtu & Ahad ( 8 & 9 Disember 2012)..

Sabtu paper Maths.. Ahad pun Maths.. Huhuhu.. Mathematics Form 5 & Form 6... Dah berbelas tahun meninggalkan alam sekolah, tiba2 nak ambik exam yg susah ni bakal mengundang kesusahan hati aku yang amat sangat.. Semester ni last semester aku bergelar mahaSitua.. Haha.. Org muda2 pi belajaq.. Aku dah tua baru nak sambung.. Ni la akibatnya... Nyut..Nyut kepala otak aku niiii...

Kepada sesiapa yg membaca post aku ni sebelum 8 & 9 Disember ni, doa-doakanlah Allah mempermudahkan segala urusan menjawab soalan exam aku nanti..

Bye..Bye.. Wassalam..

2 comments:

UniMeOw said...

gudluck!! :D

uni minat sgt2 math...:)

tua ke muda ke,,menuntut ilmu tu wajib bg SETIAP muslim...never givup k..;)

Chegu Anuar said...

Thanks Uni.. Dah selesai 2 paper tu.. Last paper 29/12 nanti.. lepas tu, selesai la sudah 4 tahun jadi MahaSitua.. Hehehe..